fotka

Nové UXV 700i 4x4 Turf míří do ČR!

  • vydáno: 10.9.2014
  • autor: TZ Kymco

U příležitosti dvacetiletého výročí působení značky Kymco na německém trhu přichází také na náš trh nový model kategorie Utility Terrain Vehicle. Nové side by side s označením UXV 700i 4x4 Turf vstupuje na český trh se zdvihovým objemem 700 ccm, elektronickým vstřikováním paliva a volitelnou uzávěrkou obou diferenciálů.

Na aktuální novince UXV 700i 4x4 Turf představuje Kymco nový design svých offroadových modelů, jenž je charakterizován sportovní kapotou, výrazně tvarovanými vstupy chlazení a robustní čelní maskou. Díky výrazné přídi a moderním světlometům, které evokují prvky automobilového designu, či elegantní mřížce chladiče a vysoko vytažené čelní partii se širokými blatníky působí nové UXV 700i 4x4 Turf velmi dospěle a zároveň dynamicky.

Kdo hledá silného, spolehlivého a všestraného průvodce do těžkého a neprostupného terénu, neměl by při svém výběru opomenout model UXV 700i 4x4 Turf, který byl pro takovéto prostředí přímo zrozen! Kapalinou chlazený jednoválec se čtyřventilovou technikou, elektronickým vstřikem paliva a zdvihovým objemem 695 ccm produkuje v „otevřené“ verzi špičkový výkon 33 kW (45 koní). Nejen silný motor, ale především volitelný pohon přední nápravy, robustní redukční převodovka a dvě uzávěrky vpředu i vzadu se starají o maximální trakci za každých podmínek. Unikátní řešení zadní nápravy s diferenciálem umožňuje výrazně hladší jízdu po zpevněných komunikacích, citelné snížení opotřebení pneumatik a přispívá také ke snadnému otáčení. Promyšlený systém aktivace jednotlivých voleb pohonu usnadňuje ovládání vozidla, systém se aktivuje pomocí otočného ovladače zcela jednoduše a pracuje rychle a bez prodlevy. V režimu pohonu přední nápravy se automaticky aktivuje uzávěrka zadního diferenciálu a dalším otočením ovladače dojde k uzamčení předního diferenciálu, nyní je průchodnost terénem na maximální možné úrovni... Vše je korunováno účinnou motorovou brzdou, která zajišťuje bezpečné sjíždění z velmi prudkých svahů.

Při jízdě po běžné asfaltové silnici se UXV 700i 4x4 Turf chová díky zadnímu diferenciálu velmi stabilně a jízda se v podstatě podobá chování automobilu offroadové kategorie. Vývojářům Kymca se u modelu UXV 700i 4x4 Turf povedlo velmi citlivě skloubit obě spektra (tedy off-road a on-road) velmi povedeným konceptem podvozku a pohonu. Přidáme-li ještě velmi účinnou brzdovou soustavu ovládanou brzdovým pedálem, vyjde nám skvělý stroj vhodný pro těžkou práci i zábavu. Silné, dvoupístkové třmeny a kotoučové brzdy na všech kolech mají perfektní účinek, navíc je zde ještě pátý kotouč k ovládání parkovací brzdy, což je nejen je v této třídě výjimečné!

Při volbě sériové výbavy novinky UXV 700i 4x4 Turf byl kladen důraz na praktické využití a provoz v těžkém terénu, proto již v základu naleznete sportovní volant, dvě komfortní omyvatelná a vyjímatelná sedadla, tříbodové bezpečnostní pásy, ochranný bezpečnostní rám, prostornou sklopnou nákladní plochu, tažné zařízení, robustní odpružení s velkými zdvihy, nezávislé zavěšení předních i zadních kol, velký úložný prostor pod kapotou, držák nápojů na střední konzoli, praktickou přihrádku na rukavice a v neposlední řadě také propracovaný multifunkční digitální displej.

Další škálu šikovných vychytávek najdete v programu volitelného příslušenství. Na přání můžete mít například designová ALU kola, plastovou střechu, zadní kryt kabiny, venkovní boční opěrky, přídavná zpětná zrcátka, naviják, radlici na sníh, přední plastové okno či třeba ochrannou plachtu pro outdoorové aktivity.

Nový model Kymco UXV 700i Turf je k dostání ve dvou barevných variantách, buď v zelené anebo v černé za cenu 299.990 Kč včetně DPH. Novinka UXV 700i 4x4 Turf bude samosebou prezentována na výstavě Intermot na stánku KYMCO, hala 8.1, stánek E037-D030.

Technická data modelu Kymco UXV 700i 4x4 Turf

Motor:

kapalinou chlazený čtyřdobý  jednoválec, 4 ventily

Zdvihový objem:

694,6 ccm

Max. točivý moment:

37,1 Nm při 3.750 ot./min; 58 Nm při 5.000 ot./min (otevř. verze)

Max. výkon:

14,7 kW při 4.000 ot./min; 33 kW při 6.000 ot./min (otevř. verze)

Max. rychlost:

55 km/h; 78 km/h (otevřená verze)

Převodovka:

automatická - variátor se zpátečkou, redukce, motorová brzda

Spojka:

odstředivá

Příprava směsi:

elektronické vstřikování paliva

Rozměry (d/š/v):

2.870 mm / 1.480 mm / 1.850 mm

Provozní hmotnost:

547 kg suchá / 572 kg pohotovostní

Maximální hmotnost:

922 kg

Rozvor:

1.910 mm

Brzdy vpředu/vzadu:

2 x kotouč Ø 202 mm / 2 x kotouč Ø 202 mm

Odpružení vpředu:

nezávislé zavěšení, nast. předpětí pružin

Odpružení vzadu:

nezávislé zavěšení se stabilizátorem, nast. předpětí pružin

Pneu vpředu:

25 x 8 - 12 , ráfek 6 x 12

Pneu vzadu:

25 x 10 - 12, ráfek 7,5 x 12

 

Další články z rubriky:


Novinky na SKUTRMANIA.CZ
Novinky na QUADWEB.CZ
Novinky na OFFROADWEB.CZ
Copyright © 2010-2017 quadweb.cz