fotka

Yamaha Wolverine R-Spec

  • vydáno: 26.1.2015
  • autor: quadweb.cz

Yamaha se před dvěma lety definitivně rozloučila s legendárním Rhinem a v modelové řadě nahradil tohoto pracanta nový Viking. Ten je na trhu v třímístné i šestimístné specifikaci a během krátké doby na trhu si ho oblíbil nejeden stavař a farmář. Teď ale nastal čas na zábavu!

Na první pohled se Wolverine nijak dramaticky neliší. Ale změn je tu až dost. Tou nejzásadnější je sportovnější podvozek, který využívá stejný systém jako čtyřkolka Grizzly. Má lepší sportovní tlumiče, které snesou agresivnější jízdu, i když na nějaké skákání na motokrosu zapomeňte. Tlumiče jsou ale plnně nastavitelné a v kombinaci se čtyřkolkovými rameny zajišťují velmi slušnou světlou výšku a tím i prostupnost terénem a dobré nájezdové úhly.

Kola Wolverinu vyčuhují poměrně dost do stran. V kombinaci se strmou kapotou to přispívá k dobrému výhledu na to, co máte pod předními koly. Ta ovládá velký jednoduchý volant umístěný v praktickém interiéru, který na rozdíl od konkurence nepostrádá množství odkládacích ploch. Všechny ovaldače jsou velké a jednoduché.

Asi největší slabinou ve srovnání s konkurencí je motor. Ten může ale zárověň být nejsilnější stránkou Wolverinu, záleží totiž, jak se na to díváte. Ve srovnání s výkonnými dvouválci v Polarisu, Can-amu, nebo Arctic Catu samozřejmě jednoválcová sedmistovka zaostává. Na druhou stranu je motor podstatně úspornější a po letech vývoje a zkušeností i nesmírně solehlivý.

Video

Další články z rubriky:


Novinky na SKUTRMANIA.CZ
Novinky na QUADWEB.CZ
Novinky na OFFROADWEB.CZ
Copyright © 2010-2017 quadweb.cz